Baggrund: Vores erfaring er, at mange køber Microsoft 365 pakken for simpelthen at få mulighed for at installere Office pakken på en computer, og så kommer man ikke i gang med at bruge de mange andre muligheder i Microsoft 365, herunder OneDrive, Teams, SharePoint, Bookings, mail m.m.
Formål: At give deltagerne indblik i mulighederne i Microsoft 365 (som tidligere hed Office 365), og hvordan man bedst udnytter de produkter man alligevel betaler for.
Målgruppe: Personer der er ansvarlige for indkøb og/eller implementering af Microsoft 365 i en organisation, og som gerne vil sikre sig at investeringen udnyttes bedst muligt.
Indhold:
- Indholdet i de forskellige Microsoft 365 Business pakker
- Adgang til administrationsmulighederne i de forskellige pakker
- Brugere og rettigheder
- Begrænsning på de forskellige værktøjer (f.eks. at nogle må dele filer og andre må ikke)
- Meget kort gennemgang af produkterne i pakkerne og deres formål
- Bookings, Delve, Forms, Kaizala, OneDrive, OneNote, Planner, Power Apps, Power Automate, Project, Stream, Sway, To Do, Video, Whiteboard, Yammer
- Tanker omkring brug af 365 pakken og formålet
- Herunder deling af informationer
- Fokus på enkelte produkter som vi har erfaring med at man med fordel kan benytte mere
- OneDrive
- Deling af data samt adgang til data når som helst og hvor som helst
- SharePoint
- Teams
- OneDrive
- Gennemgang af mulighederne for at benytte Microsoft 365 vha. Apps fra Apple og Android enheder
Varighed: 1 dag
Pris: 1.800,- kr. ekskl. moms
Kursusafholdelse | Dato |
Sdr. Omme (DK) | Mandag den 8. februar 2021 |
Nuuk (GL) | Tirsdag den 6. april 2021 |
Sdr. Omme (DK) | Fredag den 11. juni 2021 |